DUES IMATGES, UN EMPASTRE


      Relació de músics. 

      Drets i d’esquerra a dreta.

1. Antonio Gradolí Baixauli, fliscorno.
2. Constantino Gimeno Borja, trompeta.
3. Gaspar Gradolí Baixauli, clarinet.
4. Antonio Hervás Alfonso, saxo tenor.
5. Filiberto Rodrigo Alarcón director.
6. Agustín Jorge Requena, saxo alt.
7. Juan Gimeno Borja, fliscorno.
8. Juan Marí Albert, requinto.
9. Francisco Marí Albert, trombó. 

      Asseguts, d’esquerra a dreta:

10. José Almarche Alapont, trompeta.
11. Miguel Chirivella Lucas, tuba.
12. Antonio Muñoz San adán, caixa redoblant.
13. J. Antonio Fortea Mas, plats.
14. Valeriano Rodrigo Alarcón, bombo.
15. Vicente Peris Chulvi, caixa redoblant.
16. Antonio Raga Rosaleny, tuba.
17. Antonio Jorge Penella, clarinet principal. 

      Asseguts a terra, d’esquerra a dreta:

18. Francisco Puchalt Ricart, trombó.
19. Filiberto Rodrigo Hernández, trompa.
20. Agustín Jorge Pascual, clarinet.
21. Pascual Quiles Martínez, trompeta.

Fotografia de Pascual Quiles.


Amb uniforme, però sense caracterització. Diríem que al natural si per al públic no fóra el natural veure'ls caracteritzats.
Fotografia de Consuelo Peris.

     Foto realitzada en els estudis “d’Alejandro Quiles” que estaven ubicats a l’actual Camí Real de Catarroja, abans General Tovar 43, davant i a l’altra part aproximadament del monument a J. M. Izquierdo, a la Plaça Nova. La foto apareix en La Correspondencia de Valencia, Diario Independiente de la noche del 27 d’agost de 1929.
     Estos són els probos i pundonorosos músicos de El Empastre. 

  





Comentaris